piątek, 4 listopada 2016

Witam na moim nowym blogu!

Hej hej hej, tu Wiktoria!
Witam Was drodzy czytelnicy tego posta. Oto mój nowy blog (przedtem miałam już dwa), któremu poświęcę moje przeżycia związane z podróżami po świecie, ponieważ uwielbiam to robić i się tym dzielić z innymi. Interesuje mnie geografia i czytam dużo geograficznych książek.
Na tym blogu wpisy będą się pojawiały głównie w weekendy lub jakieś dłuższe przerwy, po prostu wtedy, kiedy będę miała dużo wolnego czasu. Będą one dotyczyły nie tylko podróży, które przeżyłam, ale też tych, które bardzo CHCIAŁABYM przeżyć, co opisuje również w moim "pamiętniku".
Bardzo lubię pisać i mam nadzieję, że takie blogowanie mi się tym razem nie znudzi. :)

Znalezione obrazy dla zapytania świat kontury

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i z niecierpliwością czekam na twoje posty! ♥
    www.czytamczytaszczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na temat bloga. :)
    Zapraszam do siebie.
    zuzuulu.blogspot.com
    przyjacielksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, już zaglądam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. już się nie mogę doczekać, bo sama niedawno polubiłam podróżowanie, więc chętnie o tym poczytam! Daje obs w ciemno :D

    http://xlifestylebynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa co do Twojego bloga, ja również kocham podróżować, niestety nie mogę tego robić zbyt często. Dlatego z chęcią poczytam jak ktoś inny spełnia się w tej dziedzinie <3 Chciałabym Ci życzyć dużo weny oraz powodzenia podczas pisania bloga :D
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham podróże! Cieszę się, że nie jestem sama ❤ Wytrwałości w blogowaniu kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejne posty, trzymaj tak dalej wik

    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń